تمام دنیای من عشقم







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





دلم گرفته ای خدا کجایی؟؟؟؟؟؟؟ش

 

دلم گرفته اي خدا كجايي..........دلم ميخواد دست تو رو بگيرم
ميدونم اين كفره ولي خدا جون.......ساده ميگم دلم ميخواد بميرم

دنياي زيبايي كه ساختي خدا.....چيزي به جز غم واسه من نداره
عاشق ابراي بهارم اما............بيشتر از اون چشماي من ميباره

خدا همه ميگن تو مهربوني........ميگن كه تو عاشق بنده هاتي
پس چرا وقتي اشكامو ميديدي........جواب قلب خستمو ندادي

خدا به جز تو هيچ كسو ندارم......كه گوش بده حرف دل خستمو
يا وقتي توي سختيا جون ميدم........بهم بگه كه ميگيره دستمو

غمام ديگه خيلي شده اي خدا........نميدونم غصه واسه كدومه
چه حسي داره وقتي كه يه بنده....بهت ميگه كه مرگم آرزومه

يه ثانيه خوشي توي زندگي.......اين روزا واسه من مث يه خوابه
چرا بايد اين باشه سرنوشتم.........تموم اين چراها بي جوابه

خدا چرا تموم نميشه عمرم........ميدونم هيچ كسي منو نميخواد
خودت نوشتي توي سرنوشتم.....كه واسه من يه روز خوش نمياد

خدا چقدر ناله كنم پيش تو............خدا فقط يه بار بده جوابم
بهم بگو تموم اينا خوابه................يا كاري كن كه تا ابد بخوابم

 

 



نظرات شما عزیزان:

حسین
ساعت10:16---1 دی 1391
سلام
با افتخار لینک شدید
لطفا من رو لینک کنید و خبرم بدید
وبلاگتون هم خیلی احساسیه
افرین


Abolfazl
ساعت8:29---30 آذر 1391
گذشت پاییز ، آمد فصل سرما / سرآغازش شب زیبای یلدا
چه شبهای درازی دارد این فصل / یقین زلف سیه گیسوی یلدا
در این فصل زمستان یکدلی به / محبت ، دوستی ، سیمای یلدا
شب یلدا عجب نیکو فتاده / به ماه دی که آید بوی یلدا
در ایام گذشته کرسی عشق / بپا بود از شب والای یلدا
به روی کرسی و سینی فراوان / عیان بود از صفا صد خوی یلدا
لحاف و منقل و آتش به خانه / نشسته دور هم ، همسوی یلدا
ز برف و داستان راه مانده / سخنها رفته از سرمای یلدا
ز سنجد ، آش کشک و قصه گفتن / بسی دریای قصه پای یلدا
ز نو رسمی بپا از بهر فردا / صفا و خرمی فردای یلدا
مبارک باد فصل برف و باران / به یمن نعمت دیمای یلدا
مقدم شکر ایزد کن به عالم / ز حاصل پر ثمر دارای یلدا
یلدات مبارک


غریبه اشنا
ساعت20:53---29 آذر 1391
سلام عزیزم
وب قشنگی داری خوشحال میشم به منم سربزنی
ونظرتوراجبه وبم بگی
baluch.girl.LXB.ir


nima
ساعت15:08---29 آذر 1391
اجی ببخش سرم شلوغه شرمنده بووس




زندگی قافیه باران است..

من اگر پائیزم..

و درختان امیدم همه بی برگ شدند..

تو بهاری..

و به اندازهی باران خدا زیبایی..



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط ندا در 13:22 | |